måndag 20 december 2010

Krämper!

Idag kl 17.45 stod jag och stampade vid folkan då biljetterna till Änglagård släpptes. Det fick bli en till mig och Ulf medan barnen ska gå på Narnia vid samma tid på juldagen. Nu var det ett tag sedan vi var på bio så det ska bli riktigt roligt. Kvällen går i krämpernas tecken med ont i min stukade skidtumme och inte nog med det ramlade jag handlöst när jag skulle hämta posten så att axel och arm värker. Idag på radion sa de att de borde vara lag på att använda broddar i detta vinterväder. Det ligger nog något i "de". Det känns skönt att jag idag har bokat en tidig julklapp till mig själv för i morgon ska jag behandla mig med en skön masage och ett varmt bad efter. Kroppen behöver en renovering ibland och det käns som att det är dax nu. Nu får det bli tv och Morden i Sandhamn som jag hoppas blir en rysare. Cajsa är så gullig när hon nu frågade mig om hon skulle göra något i köket åt mig så det fick bli en "La" Cajsas kaffe till filmen. Man får passa på när de frågar. God kväll!