onsdag 28 mars 2012

Coaching på hög nivå!

I dag har det varit en "vindy" dag där jag har besökt min duktiga coach Sigge. Känns hur bra som helst och det finns hopp i framtiden tror jag. Tror man bara på sig själv så går allt, det är jag övertygad om. En sväng till Gummicentralen för däckbyte fick jag också gjort. Hoppas att de tog det på rätt sätt när jag sa att bilen kört igenom en hönsgård. Hela vägen från hönshuset och en bit bort var full med hönsskit. "Mumma". Det fick bli en tvätt av bil på eftermiddagen helt enkelt. I kväll är Ulf på vindkraftsmöte och jag ser fram emot finalen av mästerkocken som blir en rysare. Tycker om båda deltagarna som är så duktiga. Man blir verkligen inspirerad i detta program. Nu har äntligen våra träd blivit nersågade och förhoppningsvis bortfraktade. Skönt när man klipper gräset. Ha nu en härlig kväll! Kram