torsdag 28 oktober 2010

Hektisk torsdag!

Ja då är det snart slut på denna lite lätt stressade dag. När jag slutade jobbet idag och skulle hämta barnen mötte jag Katarina som också hämtade barn. Vi morsade och jag sa att vi ses vid 18.30 i kväll. Det var bara det att jag då fick reda på att temaredovisningen började kl 17.00 till 18.30, det hade varit fint att komma när allt var slut kul, kul. Det var bara att slänga sig iväg hem och åter tillbaka till skolan. Jag kan bara säga att jag uppskattar kära rut för när jag kom hem var vårt hem skinande rent, hade aldrig hunnit själv.Barnen var förstås jätteduktiga med Emil som spelade upp drama och Cajsa som sjöng. Temat handlade om demokrati och de kunde verkligen sin sak. Nu sitter jag här och beundrar när en Ulf monterar upp sin fina älgtrofé. Nu åkte den näst sista tavlan ut ur rummet. Skölden som den fina älgtrofén sitter på är en ek som var planterad på Hindensrev av Ulfs farmors far Karl Boström år 1950. God kväll nu ska jag vila upp mig så jag orkar en sista dag på jobbet innan min lediga vecka börjar. Nu ser jag verkligen fram emot vårt besök på The Reef. God kväll!