måndag 1 november 2010

Fnurr på internetet!

Då är jag igång med mitt kära internet igen. Scandic hade en fnurra på tråden i går. När vi vaknade idag så är Cajsa sämre med sin förkylning "burr". Ingen feber men tät i bröstet. Hoppas att hon är bättre och nu får hon vila sig från badet en stund eftersom vi i dag ska vi åka en sväng till Skagen och "förstås" äta en flääääädefisk. Badlandskapet har de verkligen lyckats med efter renoveringen. Det finns allt som man kan önska från simning utomhus med fin bastu till rutschkana och avslappningspool. Badet är mörklagt så det är svårt att få bra bilder. I går var vi i det Gule Pakhus som till sist var öppet. När jag skulle boka bord öppnade det på tisdag och vi blev helt förstörda. När jag sedan var nere i receptionen så hade de inte fått den infon om att när det är höstlov öppnar allt Hurra! Det var tur att det var öppet för buffen såg inte god ut. Nu ser jag fram emot den goda frukostbuffen. Ha en bra dag!