fredag 5 november 2010

Kalasfin!

Vilken fin dag det har varit idag med sol och sovmorgon. Idag har vi varit i stan och handlat de sista inför kalaset i kväll och Emil har friserat sig. En sväng till Söderströms fick det bli då Emil givetvis önskade sig sin  favotårta (gissa vad det kan vara ). Jag hade som förslag att vi kunde göra en cheesekake som jag inte har gjort på länge men "icke sa nicke" det gick inte. Nu förbereder jag det sista och Cajsa hjälper till med att spela julmusik i köket. I kväll har hon bestämt kläder själv och då blev det sommarstrassen. Ja, det är nu man märker hur stor hon är. Det är ändå tura att det är jag som fortfarande håller i trådarna när det gäller att köpa in kläder. God eftermiddag!

                                              Fina fasaner som jag såg 4 st idag!