lördag 15 januari 2011

Besök på Hultet!!

I morse när vi vaknade var det tomt i sängen bredvid mig då min älskling är iväg på storjakt på Ulfstorp. Kul att intresset nu lutar lite mer åt jakt än fiske. Jag och barnen har varit och hämtat skidor på Råda Sport till Ulricehamn på måndag. Hoppas nu att Emil kan åka med sin onda fot. Vi håller tummarna.

Till lunch åkte vi ut till Hultet där "mamsen" och "pappsen" bjöd på kolja och fläskfilé som var mycket gott. Sedan var det visning av det nya badrummet, Elviras rum och tv-rummet som blev riktigt bra efter allt slit. Cajsa har verkligen visat att hon tycker om små kusinbarn där matning och blöjbyte var ett intressant ämne. Det blir nog att få vara barnvakt framöver kan jag tänka mig. På hemvägen fick det bli Mc-mat p.g.a idétorka. Ha en trevlig kväll!!