tisdag 11 januari 2011

Var tar tiden vägen!

Nu är alla förberedelser med skolan, dagliga sysslor och den kära planering klara för idag. Kl är nu 22.00 och jag ska försöka att få lite tid vid datorn. Det känns som kvällarna går alldeles för fort för att hinna med allt man vill göra. I kväll har jag påbörjat min första ärtsoppa som jag nu hoppas ska smaka. Blev bara sugen på denna (ej barnens favorit) rätt. Jag får nog ha ett annat alternativ till de små tror jag. I kväll har jag och min favoritdotter varit på en åter igen halkig hundpromenad med hundarna där det pratades oavbrutet till kyrkan och tillbaka. Det är HÄRLIGT! I morgon får det bli badhus efter skolan med en varm bastu som final. Gud så skönt med VÄRRRRME!!!!! Godnatt.

                                                          Blötläggning av gula ärtor.