lördag 8 januari 2011

Skidprovning!

Då var det färdigprovat med slalomskidor inför vår tripp till Österike v 7 som sakta men säkert närmar sig. Idag skulle vi åkt skidor på kinnekulle men vädret och ryktet gick att helgerna får man bara stå i kön så det får bli en kvällsåkning nästa vecka för att köra in skidorna. Barnen åker med skolan till Ulricehamn den 17/1 för att ytterligare slipa till åkningen. På måndag börjar skolan igen och allt återgår till det normala med alla rutiner som jag bävar för. Det är tur att vi snart har semester igen så jag har något att se fram emot. Nej nu ska jag inte vara negativ utan tänka att vi går mot ljusare tider. I kväll ska vi till fam Dackemark där killarna ska laga järpe och ripat till oss andra som ska bli mycket intressant att smaka. Ripa har jag spisat en gång men järper är något helt nytt för mig. Trevlig lördag!